Independentul® de Constanta

Constanta – cosmopolita, controversata, iubita, injurata…

Eu, Femeia – scris de femei, cu si pentru femei

Posted by admin® pe Mai 27, 2008

EuFemeia.ro este un site cu si despre femeile si fetele moderne, inteligente, care stiu ce vor. Aici puteti gasi tot ce va intereseaza despre frumusete, dieta, moda, sanatate, relatii si sex, familie si divertisment. Toate problemele cu care se confrunta o femeie, dar si solutiile lor: trucuri pentru un machiaj reusit, cum să iti pui in evidenta silueta alegand haine potrivite, cum sa mananci sanatos si cum sa ai o viata de familie perfecta, toate pe EuFemeia.ro

Eu, Femeia moderna

Eu, Femeia moderna

This is me. The 21 Century Woman

Un răspuns to “Eu, Femeia – scris de femei, cu si pentru femei”

  1. Enrique said

    SEMNAŢI PETIŢIA PT RECUNOAŞTEREA PARTENERIATULUI CIVIL ÎN ROMÂNIA
    (eu am semnat, semneaza şi tu!)
    http://www.petitieonline.com/vrem_parteneriat_civil_in_romania

Lasă un răspuns

 
