Independentul® de Constanta

Constanta – cosmopolita, controversata, iubita, injurata…

Liderul P.I.N. despre Elenele din viata (politica) lui Basescu

Posted by admin® pe Aprilie 1, 2008

Cozmin Gusa, liderul Partidului Initiativa Nationala, vorbeste, in numarul din aprilie al revistei „The ONE”, despre Elena Basescu si femeile din politica romaneasca, despre celebritate si despre ce a invatat de la Adrian Nastase si Traian Basescu.

„Elena (Basescu, n.red.) este o fata buna, am cunoscut-o in campanie, dar nu are nicio legatura cu politicul. Lucrurile pe care le-a facut, i-au facut rau tatalui ei. Ultimele ispravi de la organizatia de tineret nu o califica pentru politica. Nu poti sa vrei sa devii secretar general al P.D.-L., organizatia de tineret, aterizand direct de pe canapelele din Bamboo sau din Office”, declara, in interviul acordat „The One”, Cozmin Gusa. De asemenea, Gusa povesteste si despre femeile din politica romaneasca, facand diferenta dintre colega lui de partid, Lavinia Sandru, si Elena Udrea. „Elena (Udrea, n.red.) a devenit mare dintr-o data, insa Lavinia (Sandru, n.red.) a reusit pe fortele ei si poate sa stea linistita. Lavinia va ramane in politica romaneasca si daca maine Cozmin Gusa nu va mai fi in politica, in schimb Elenei ii va fi foarte greu sa fie credibila dupa disparitia din politica a lui Traian Basescu”, afirma liderul P.I.N. Gusa mai spune ca Elena Udrea este vulnerabila, pentru ca a lasat intotdeauna sa se inteleaga ca ar avea o relatie cu presedintele: „Elena a preferat sa pluteasca tot timpul in aer ideea ca ar fi amanta presedintelui. A preferat asta, s-a comportat ca atare, nu a primit negatii din partea lui Basescu si, in acest fel, a devenit celebra. Dar faptul ca a ales aceasta cale o face vulnerabila”. „Nastase mi-a propus sa intru in politica, mi-a fost un partener bun un an de zile, nu mai mult, iar daca astazi eu sunt politicianul Cozmin Gusa ii datorez asta si lui Nastase.

Gusa – dator mai mult lui Nastase

E adevarat ii sunt dator si lui Basescu, dar mai mult lui Nastase, pentru ca atunci cand Nastase mi-a propus functia de secretar general in partid, eu eram un nimeni, iar cand l-am ajutat pe Basescu sa devina presedinte, eram cineva. Basescu a beneficiat de pe urma mea, Nastase nu”, mai spune Cozmin Gusa. De asemenea, Gusa declara ca, din punctul sau de vedere, reintoarcerea lui Nastase in politica este un mare ajutor pentru P.S.D., dar marturiseste ca acesta ar fi putut sa faca mai mult in politica. Vorbind despre celebritate, Gusa spune ca partea cea mai buna a celebritatii este cea care dureaza cateva minute dupa victorie. „Dupa ce am castigat cu Basescu, m-am plimbat singur cu masina vreo 10 minute, intre Piata Romana si Piata Universitatii. Pentru mine era o mare revansa asupra sistemului care a vrut sa ma ingroape, doar pentru faptul ca nu m-am inscris in sirul Hrebenciuc, Mitrea, Dan Ioan Popescu, oligarhi pe care i-am si criticat cand am plecat din P.S.D. Ei bine, succesul lui Traian mi-a demonstrat ca am avut dreptate, mi-am demonstrat ca doi-trei nebuni mai pot face ceva”, mai spune Gusa. „O sa candidez la Presedintia Romaniei si, la un moment dat, o sa castig”, conchide Gusa in interviul acordat revistei „The ONE”.

Lasă un răspuns

 
