Independentul® de Constanta

Constanta – cosmopolita, controversata, iubita, injurata…

„Notele mici la purtare ii umilesc pe elevi”

Posted by admin® pe Martie 28, 2008

Nu este indeajuns ca elevii sunt destul de vraiste, astfel incat nici parintii, nici profesorii care i-au (de)format nu gasesc solutii pentru a-i aduce pe linia de plutire?! Cel putin din perspectiva liberala, chiar nu este indeajuns! Zvetlana Preoteasa, secretar de stat pentru invatamantul preuniversitar, vrea sa desfiinteze, in numele unei societati liberale, singurul element educativ care „pedepsea” comportamentul reprobabil al elevilor: nota la purtare. Afara din sistem cu „modalitatea de constrangere, care nu este logica”, si a unui calificativ „umilitor” pentru elevi si care revine in egala masura si profesorilor care „au dat chix” cu instruirea tinerilor, sustine Zvetlana. „Preoteasa Invatamantului” are ganduri mari si pentru parinti! „Nu este normal sa existe sedinte cu parintii”. Preoteasa reformatoare are mari restante daca nu si-a dat seama pana acum ca nu regulile sistemului educativ nu sunt normale, ci posibilitatile „ilegale” de aplicare a lor…

(C.M.)

2 răspunsuri to “„Notele mici la purtare ii umilesc pe elevi””

  1. un shau said

    da ba..deci dak am si eu 20 de abs…pt k kiulesk si eu de foame,k stau cate 7 ore pe zi la sc in frig , in foamete, imi pierd copilaria, nu pot sa ma distrez si eu cum vreau, mai iau si note mici de ma bat si parintii acasa..de ii supar si pe ei si nu am rezolvat nik viatza asta…si cum ziceam la 20 de abs imi pune 8 la purtare de nu mai pot sa intru la o fcultate calumea pt k zik „oo 8 la purtare asta e rau, a dat in cap in sc” am dat la mama lu ala de la ministeru invatzamantului k am kiulit si eu sami iau de mankare k miera foame, imi fut astia viitor si ajung in bosketi. sa moara toti bulangii de sus care au fost si ei k noi,da au uitat d unde au plekat! ar fii bn k intr’o zi sa nu mai mearga nici un elev la sc, sa vedem c fac nenorocitii d profi, k ei or sa moara de foame , k eu mor in fiecare zi la sc! ne indeasa cu materii de park iesim einestein’i din liceu manakmiati **** !! vrem dreptate maaa!!!

  2. gaby said

    dati-ne COPILARIA INAPOI …..EXCLUDETI TEZELE UNICE DIN PROGRAMUL SCOLAA CHIAR ACUM DE 5 MMAI VA ROAGA ATAT EU CAT SI PESTE 99% DIN copii care dau aceste teze…aveti mila:((:)

Lasă un răspuns

 
