Independentul® de Constanta

Constanta – cosmopolita, controversata, iubita, injurata…

Stolojan n-are nici o treaba cu liberalismul!

Posted by admin® pe Martie 26, 2008

Fostul lider al P.L.D. Dolj si actualul prim-vicepresedintele al P.D.-L. Dolj, deputatul Horatiu Buzatu, a declarat ieri, in cadrul unei conferinte de presa, ca Theodor Stolojan „n-are nicio treaba cu liberalismul”.

     „In legatura cu ceea ce a afirmat Theodor Stolojan, nu exista niciun fir de liberalism in partid (facand referire la Partidul Democrat-Liberal, n.r.) si doar in numele sau. Nici colegii mei, nici eu, nu ne-am regasit niciodata locul acolo. Dupa parerea mea, in partid nu exista preocupare pentru doctrina sau ideologii, ci doar pentru intocmirea listelor si pentru a-i face pe plac sefului”, a declarat prim-vicepresedintele P.D.-L. Dolj, deputatul Horatiu Buzatu, intr-o conferinta de presa sustinuta la Prefectura Dolj.  Acesta am mai spus ca liberalismul afisat de Theodor Stolojan este doar „un cantec de sirena”. „Liberalismul care este afisat de domnul Stolojan este, de fapt, aservit P.D.-ului. Nu este decat un cantec de sirena. In momentul in care s-a propus fuziunea ne-am dat seama ca Stolojan n-are nicio treaba cu liberalismul”, a adaugat Buzatu. Deputatul a adaugat ca este de parere ca P.L.D. se putea dezvolta si singur si incepuse deja sa o faca foarte bine. „Existenta mea in P.D.-L. nu este de lunga durata. Chiar spre zero. Atunci am crezut niste promisiuni, care mi s-au facut, si anume ca va fi liberalism”, a precizat Horatiu Buzatu. Acesta a mai spus ca, daca o mare parte a membrilor P.L.D. ar fi vrut, pur si simplu, sa treaca la P.D., ar fi fost mult mai dificil. „Asa ca s-a ajuns la o coafare. Nu stiu cine a fost frizerul sau coafeza, dar P.L.D. a iesit cam ciufulit”, a precizat fostul lider al P.L.D. Dolj. Totodata, deputatul Horatiu Buzatu a mentionat ca, in niciun caz, nu va candida din partea P.D.-L. la alegerile din acest an.

Un răspuns to “Stolojan n-are nici o treaba cu liberalismul!”

  1. […] https://independentul.wordpress.com/2008/03/26/stolojan-n-are-nici-o-treaba-cu-liberalismul/ […]

Lasă un răspuns

 
