Independentul® de Constanta

Constanta – cosmopolita, controversata, iubita, injurata…

Noua B.C.R., pe piata constanteana

Posted by admin® pe Septembrie 4, 2007

Banca Comerciala Romana, membra a Grupului austriac „Erste“, a finalizat luna aceasta Programul de Integrare si Dezvoltare, derulat pe o perioada de aproape doi ani, pentru care a alocat 200 de milioane euro. Programul, a declarat directorul pe retail, Asan Senol, a vizat toate segmentele activitatii B.C.R., de la corporate, retail si managementul riscului, raportari si controlling, inclusiv Basel II, pana la zona de operatiuni si IT si alte functii suport. Potrivit acestuia, programul a avut ca obiectiv orientarea spre client, spre satisfacerea nevoilor acestuia. Prin acest program, B.C.R. a implementat o serie de masuri de reorganizare interna, prin care urmareste sa furnizeze cele mai bune rezultate pentru clienti si actionarii sai, printr-o segmentare adecvata a clientelei, prin elaborarea unor solutii dedicate dezvoltarii afacerilor, printr-o oferta de produse si servicii creativa, inovativa, flexibila si continuu imbunatatita si prin intermediul unui grad inalt de accesibilitate al ofertei sale. Unul dintre cele peste 40 de proiecte cuprinse in Program are in vedere transformarea modelului operational si interactiunea cu clientii la nivel central si in reteaua de unitati, iar B.C.R. a separat complet activitatile de retail de cele corporate si a centralizat managementul riscului si functiile de back-office si suport.

Asadar, incepand cu data de 23 iulie, liniile functionale retail si corporate au fost complet separate, inclusiv in reteaua de unitati. In momentul de fata, banca este capabila sa utilizeze mult mai bine resursele si inteligenta interna pentru adaugarea de valoare in folosul clientilor, care le vor fi parteneri pe termen lung. In ceea ce priveste noul model operational pentru retail asigura servicii mai bune, livrate rapid, atat pentru persoane fizice, cat si pentru micro-intreprinderi si clientii private banking. Ca urmare, clientii retail vor avea o larga accesibilitate la oferta B.C.R. prin reteaua de unitati si prin canale alternative dezvoltate, beneficiind de serviciile unui personal profesionist si motivat, precum si de consultanta specializata pe segmente specifice de clienti. Prin acest program, B.C.R. isi concentreaza atentia spre dezvoltarea puternica de noi produse si servicii, sub-segmentarea clientelei asigurand o mare flexibilitate in abordarea nevoilor clientilor. Referitor la investitiile in I.D.P., acestea au fost de circa 200 milioane. Practic, B.C.R. a adoptat modelul bancar austriac, prin segmentarea adecvata a clientelei, prin elaborarea unor solutii dedicate dezvoltarii afacerilor.

Mirabela PANFIL

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: