Independentul® de Constanta

Constanta – cosmopolita, controversata, iubita, injurata…

Becali l-a atacat dur pe Hagi !

Posted by admin® pe August 21, 2007

Finantatorul stelist Gigi Becali l-a atacat dur pe antrenorul Gheorghe Hagi dupa terminarea partidei CFR Cluj – Steaua, scor 0-0, reprosandu-i tehnicianului ca nu i-a ascultat sfatul si nu a jucat cu Mirel Radoi la marcaj. „Daca nu-l baga pe Radoi fundas la marcaj, el trebuie sa plece. Daca nu ma asculta, sa plece si gata. Eject. Ii dau banii inainte pe un an si la revedere. Cand era Olaroiu ii ziceam: Ba Oli hai sa intre acela. Si ma asculta“, a spus Becali. Gigi Becali a mai spus ca la meciul cu BATE Borisov, din mansa secunda a turului trei preliminar al Ligii Campionilor, ii va da echipa scrisa pe hartie antrenorului Gheorghe Hagi. „Cu BATE Borisov am sa-i dau echipa pe hartie, cum a facut Berlusconi. O sa-i zic asta e echipa, pentru ca nu pot sa-mi bat joc de banii mei si de jucatori. Care e rolul lui Hagi? sa antreneze echipa“, a adaugat Becali.

                     

Gigi Becali a mentionat ca daca Hagi nu i-ar fi fost nas, nu ar fi acceptat sa treaca peste cuvantul sau si considera ca faptul ca tehnicianul nu a respectat ceea ce i-a cerut este o „bataie de joc“. „Dintotdeauna am zis: Nu ma implic sa fac echipa. Dar cand vreau un jucator in echipa, atunci asa sa fie. De banii mei nu-si bate nimeni joc. Daca Hagi nu era nasul meu si era altcineva, nu mai venea la Bucuresti cu echipa. Daca era altul, nu-i treceam cu vederea. Accept prima data pentru ca e nasul meu, dar a doua oara nu mai accept bataie de joc. Mi-e jena de familie, dar a doua oara nu mai face“, a spus Becali. „Nu-l veti mai vedea pe Radoi decat fundas de marcaj. Nu-l baga, Hagi trebuie sa plece. N-are ce cauta Rada acolo. I-am spus, Ovidiu Petre e mai bun la mijloc decat Radoi, iar Radoi e mai bun fundas ca Rada. Deci care e logica? Goian cu Radoi fundasi la marcaj, Ovidiu Petre la mijloc, asa trebuie sa inceapa echipa, pentru ca asa vreau eu. Daca vrea, bine, daca nu, sa ma lase in pace. „A facut salata din echipa. Ce salata ? Salata de vinete. Cer eu mult ca patron? Ce sunt eu ? Marioneta, circar la echipa asta? Ca sa-mi faca mie oftica, sa-mi faca invers? Nu sunt papagal la echipa asta. Eu cand vreau asa, asa trebuie sa faca. Daca nu va face asa, va pleca si cu asta basta“.  
 

Atac din partea lui MM Stoica
Fostul manager al Stelei, MM Stoica a reactionat violent la declaratiile lui Becali fata de Hagi si a marturisit ca Becal iare de fapt nevoie de un mascarici la echipa, nu de antrenor. „E pacat ce se intampla. Sa nu uite patronul Stelei ca l-am dominat categoric cinci ani cat am fost acolo pentru ca niciodata nu a ridicat tonul la mine. Totusi nu l-am dominat cum il domina Piturca, pentru ca la Piturca nici nu intra in vestiar“, a spus Stoica, la emisiunea Fanatik. Stoica a spus despre Becali ca distruge echipa Steaua si considera regretabil faptul ca finantatorul se amesteca in problemele tehnice ale antrenorului Gheorghe Hagi. „De ce nu-si ia licenta Pro si sa se aseze direct pe banca? Probabil ca are nevoie de un mascarici pe banca, iar el sa-i dicteze schimbarile si sa-i faca echipa. Sa te comporti de maniera asta cu Hagi, care este cel mai mare stelist din fostele glorii ale Stelei… A facut o greseala mai mare decat atunci cand a strigat „Augh, augh, augh“ cu fularul lui Dinamo la gat“, considera fostul manager stelist. El spune ca a plecat de la Steaua deoarece nu mai voia sa fie mascariciul patronului si adauga ca s-a imbolnavit de nervi cat a activat la acest club. „Am plecat de la Steaua pentru ca nu am vrut sa fiu mascariciul acestui om. Simteam ca Steaua se ruineaza, chiar daca mai sunt rezultate in continuare. Sunt rezultate pentru ca jucatorii inca stiu ce sa joace si il au pe Hagi care le explica ce sa joace. Sa faca din Steaua ce vrea el, dar sa nu ne puna noua pumnul in gura ca nu a ajuns Romania sa fie condusa de Gigi Becali, deocamdata. Daca va ajunge, foarte frumos, o sa ne luam si noi catrafusele si o sa plecam din tara asta. Am suportat multe si m-am imbolnavit de nervi la Steaua. Recunosc pentru prima data ca sunt in tratament. Am iubit Steaua atat de mult si am facut multe compromisuri. De multe ori a trebuit sa strang mizeria facuta de acest om“, si-a continuat Stoica atacurile la adresa fostului sau patron.  

Lasă un răspuns

 
