Independentul® de Constanta

Constanta – cosmopolita, controversata, iubita, injurata…

Gache crede ca echipa este blestemata

Posted by admin® pe August 17, 2007

Antrenorul formatiei Farul Constanta, Constantin Gache, considera ca echipa sa este urmarita de un mare ghinion si ca nu exclude ca si un blestem sa se fi abatut asupra formatiei de pe litoral. „Nu cred de obicei in astfel de lucruri precum blestemele, insa parca prea mult ghinion am avut in ultimul timp. Am primit un gol spectaculos la Buzau, de doua etape avem si 4-5 jucatori accidentati si acum a mai aparut si aceasta problema cu Ben Teekloh (internat dupa ce apartamentul in care locuia a sarit in aer din cauza unei butelii). E ceva in neregula vizavi de ghinionul pe care il avem. Partida de duminica cu Ceahlaul este extrem de importanta pentru noi. Acum nu mai putem vorbi linistiti pentru ca apoi vine Dinamo, jucam la Iasi si apoi vine la Constanta, CFR Cluj. Am avut parte de mult ghinion pana acum si se pare ca tot nu ne paraseste. Ceahlaul cred ca e o echipa buna, insa nu stiu care e adevarata fata a ei: cea din partida cu Gloria Buzau (scor 4-0) sau cea din meciul cu Dinamo (scor 0-3). Din cele doua partide de pe teren propriu cu Ceahlaul si Dinamo, ideal ar fi sa luam 6 puncte, insa m-as multumi si cu 4 puncte. Chiar si 3 puncte ar fi bune“, a afirmat Constantin Gache in cadrul unei conferinte de presa ce a avut loc joi la sediul clubului. Referindu-se la cei doi jucatori veniti in probe, brazilianul Pacheco si portughezul Moreiro, antrenorul Farului a declarat ca nu a fost multumit de nici unul dintre ei. 

Nu va astepta sa fie dat afara
Referindu-se la o posibila demitere daca rezultatele echipei Farul ar intarzia sa apara, Constantin Gache a declarat ca nu se teme de acest lucru. „Eu am bagajele facute de cand am venit, asa traieste fiecare antrenor. Daca nu voi avea rezultate, nu voi astepta sa fiu dat afara, voi pleca singur daca se considera ca sunt vinovat. Ma bucur insa ca am increderea conducerii in continuare. Eu ma consider un om implinit atat personal cat si profesional pentru ca am reusit peste tot promovari cu echipele la care am fost antrenor principal“, a spus Gache

Lasă un răspuns

 
