Independentul® de Constanta

Constanta – cosmopolita, controversata, iubita, injurata…

Contracte incheiate pentru a fi …incalcate

Posted by admin® pe August 8, 2007

Agentii economici de pe la noi nu prea tin cont de importanta si respectarea unui contract incheiat intre patron si client. Asa s-a intamplat si cu patronul unei fabrici de mobila, S.C. „Onalis“ S.R.L., situata pe strada Oborului, care nu a respectat contractul incheiat cu unul dintre clienti. Pagubita, Elena Popa, o femeie in varsta de 83 de ani, a facut comanda de o garnitura de dormitor, platind un avans de 700 lei, urmand ca, in termen de doua saptamani, conform contractului incheiat, sa primeasca mobila acasa. Pentru ca patronul, Tiberiu Aszalos, nu a respectat termenul de incheiere a lucrarii si nici mobila nu a fost facuta pe placul batranei, aceasta a refuzat comanda, urmand sa primeasca o parte din suma achitata. Impreuna cu patronul fabricii de mobila au stabilit un termen de returnare a banilor, termen ce a fost depasit cu… trei luni. Din luna mai, batrana a tot reclamat la Oficiul pentru Protectia Consumatorilor faptul ca patronul refuza sa ii returneze banii. Desi au incheiat contract cu fiecare termen pe care patronul s-a invoit sa ii dea o parte din bani, batrana inca mai asteapta.

                  

Elena Popa nu este singura nemultumita de serviciile fabricii de mobila S.C. „Onalis“ S.R.L. O alta constanteanca a reclamat la O.P.C. faptul ca, in urma cu trei saptamani, a primit canapeaua pe care a comandat-o, dar care mai necesita unele modificari. Desi mobila este in garantie, angajatii nu mai modificat canapeaua. Pentru nerespectarea clauzelor contractuale, patronul fabricii de mobila va primi o amenda cuprinsa intre 2.000 si 4.000 lei.
 

L-au dat afara din hotel
Tot la Oficiul pentru Protectia Consumatorilor, un tanar de 20 de ani din Tulcea, Bogdan George Radus, a reclamat faptul ca a fost mutat si apoi dat afara din camera de hotel pe care incheiase un contract pe un an de zile, termen ce urma sa expire in luna octombrie. Acesta povesteste cum administratorul hotelului „Darius“, situat pe b-dul 1 Mai, i-a spus intr-o dimineata sa isi faca bagajul si sa se mute in alta camera, urmand ca aceasta sa fie data in folosinta turistilor. „Fara nici un preaviz, fara nimic, mi-a spus sa ma mut. In momentul in care i-am spus ca voi face reclamatie la O.P.C., administratorul a spus ca pot sa-mi fac si bagajele in acelasi timp, si sa plec“. Acesta mai spune ca platea 250 lei pe luna si ca mai statea in camera cu inca trei colegi de munca, tot din Tulcea. Spatiul noii camere care i-a fost data nu ii permitea nici sa isi scoata hainele din bagaj. „Camera era mai mica, iar conditiile mizere. Am vazut chiar ca erau si purici acolo. Nu existau nici macar dulapuri in care sa-mi pun hainele, iar pe baietii cu care m-au mutat nici macar nu ii cunosteam“, mai spune tanarul. Ajunsi la hotel, inspectorii O.P.C. au mai constatat ca nu aveau afisate tarifele percepute si nici preturile la bauturile racoritoare. Pentru aceste deficiente, patronul hotelului, Stelian Grosu, este pasibil de o amenda cuprinsa intre 1.000 si 3.000, iar pentru nerespectarea clauzelor contractuale, intre 2.000 si 4.000 lei.

Ioana PAIDOS 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: